BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Wednesday, March 9, 2011

ketika masa berbicara,,,

mgkin ini waktunya..
yg sesuai untukku mnggalkan sgala harapan,
yg kian lama aku cb pertahankan...
aku cb mberi pluang,
aku mennti sbuah kptsan..
namun,
hri demi hari yg blalu,
ttp membeku,
tdk bgnjak sdikit pum..
apakah aku perlu mnggu?
atau bsediakan aku untk blalu..
mgkin ini wktunya,
aku trima kptsan dri benakku,
jwpn yg ku rungkai dri psoalanku sndri,
perlukah aku trs menunggu?
mgkin ini wktunya..
aku akn pergi dri impianku...
tdk smua yg kite nk,
kite akn dpt...
itu hakiktnya khidupan ini..
pintaku...
bila aku sdh mlgkah pergi..
whai hrapnku,
jgn mengejar aku lagi...
krana aku x mmpu berpaling kmbli..
jgn biarkan aku mlgkah dgn brat hati...
lama sdh aku mnggu hnggakan kaki aku beku disini..
lama sdh aku mnnti hnggakan xmmpu aku bdiri..
jdi kini..
izinkan aku pergi...

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..