BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Thursday, March 3, 2011

duhai insan yg ku cinta,
ibu ayahku....

andai ku mmpu mngutip buih di lautan.
dan ku smpan di suatu kwasn,
x kn pernh sskali myamai dgn sgala pngorbann,

ma ayah,
kalian insan yg plg mmhami hati ini,
wlau dri air muka tnpa suara,
kalian sdh blh mduga,
apa ada di hati anakmu ini...
sepeka itu, dikau bisa mrasa..

ma ayah,
sjk aku kcil shgga aku mgenali dunia,
x pnh bhenti kalian mdukung aku,
agar aku x jth..
andai aku rebah tsgkur,
tgan kalian yg mnarikku..
untuk mbina kmbali smgat..

ma ayah,
untk mbilang sgla jsa kalian,
sgguh aku xmmpu,
krana tllu bnyk dan x dpt aku rungkaikan satu persatu,

ma ayah tersayang,
smga aku bisa mjdi anakmu yg terbaik,
yg akn sllu mgingati akn psanmu,
yg akn sllu mdoakanmu..

trima ksih ma ayah...
kalian teristimewa di hati ini..
.........aku mencintai ma ayh.......

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..