BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Monday, January 17, 2011

tentang rasa

mgapa ia terbban di hati ini,
stlah skian lama ia blalu,
mgapa ia msh lagi mghimpit hati...
kwan,
hatiku tcalar dgn sikapmu,
prnhkah kau thu tntg itu...

mgkn dulu kita msh kanak-kanak...
aku tman spermainanmu,
tp bila da dewasa,
kau da jumpa tman sjatimu...

aku x bnilai,
hanya serpihan msa lalu,
khilanganku x mgapa,
tiada kurangnya,

indhnya layannmu,
x mgenali aku?
sgguh cpt wktu blalukan,
shnggakan mmpu mbutakan
ingtan sseorg thadap seorg kwn,

mgkin ad yg kau thu,
apa yg aku x thu,
tntg aku..

pintaku maaf yg xde hjg,
andai ada slh ksilapn aku,
tnpaku sdri,
tlah mbenam luka di hatimu,
shgga mjdikan indhnya pshabtan btukar suram,
shgga mbuat mlm berbintg,
bertukar hitam..
maafkan aku..

sggh aku x thu,
sggh aku x sedr,
tp,
silakan mlgkah,
andai itu haluanmu....
aku hnya sbuah byg2 d ms lalu.

hdirmu x ku pinta,
pergimu x ku duga....

krana kau kawanku, kau sntiasa d hatiku,
tp kini, krna kau kwnku, aku akn mlupakanmu....


No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..