BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Saturday, January 29, 2011

sungguh aku rindu...

bilamana ku teringat kisah dulu,
aku jadi rindu,
rindu alam kanak-kanak yang penuh ketawa,
rindukan alam persekolahan..
bsama kwn dlm satu pngajian mcari identiti diri,
mcari arah yg nk di lalui,
sungguh aku rindu,
tp, sdalam mana rinduku,
aku x kan mmpu kmbali ke situ,
pjalanan ini perlu aku teruskan,
aku smkin mngkat dewasa,
kisah dulu hnya tnggal sebuah memori,
kngan yang x mgkin akan terpadam,
dri lipatan sjarah hdupku,
bsama kalian mgenal suka dan air mata,


sungguh aku rindu,
pada semua knganku,
seakan bru smlam aku mlagkah pergi mnggalkan cerita lalu,
padahal saat yang berlalu mrupakan perkara yg plg jauh,
yg x mgkn dapat aku kjar,
sekeras mana pum larian ku,
xkan aku capai...
realitinya,
aku brada di detik ini,
di wktu ini,
sdg aku mrndui jam lalu,
aku x boley lupa,
aku semakin mbesar,
bersyukr kurniaan Allah yang mbrikan aku pluang smpai ke usia ini,
akan aku kjri cita-citaku yg mjdi harapan org tuaku,
smkin aku dewasa, aku smkin mngenali dunia....
smkin aku dewasa, smkin aku fham erti hidup..
lgkah ini smkin laju,
bkn ingin cpt mnggalkan saat ini,
bkn lupe pda rinduku tntg ms lalu,
tp, krna aku ingin cpat mcapai citaku..
harapan org tua ku ade di bahuku..
Ya Allah, smga kami sntiasa slamat dlam perjalanan kami meniti kehidupan ini..Amin..


No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..