BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Sunday, January 30, 2011

entah mengapa...

hdup ini bersulam tangis tawa,
terlalu byak cerita,
yg terukir mghiasi langkah kaki ini,
di antara kisah itu terdapat kisah persahabatan aku dan mereka,
namun,
ade sesuatu yg melekat di dasar hati ini,
kngan itu berlari menerjah ruang mindaku,
persahabtan aku dan dia,
memori itu sering hadir bertamu,
sungguh aku x suka prasaan ini,
namun mbenci bukan caraku,
krana wlau kamu da pergi,
berlalu dan x ingin berpaling lagi,
kamu ttp sebahagian knagnku...
masih aku smpan kata2 mu...
"friendship 4ever"
biarpun kini kian berhabuk ditelan masa,
aku tdak akn mbuangnya,
biarkan ia reput sndri dimamah debu,
menyayangi kawan sepertimu suatu kesalahan dalam hitunganku,
sebenarnya bukan begitu,
bekalan pengalaman yg kau bkalkan,
sgt berharga x mgkin kan ternilai,
garisan ini ku jdikan pngjaran dalam meniti khidupanku,
melihat kamu gmbira disana sdh ckup mbhgiakan aku,
ku doa kau berbahgia dalam khidupanmu,
doaku,
untuk kamu, kawan aku......



No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..