BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Saturday, September 18, 2010

buat seorang teman lama...

Kadang-kadang kesedihan menguasai diri………sampai aku sendiri tidak tahu bagaiman harusku memujuk hatiku ini agar menerima apa yang berlaku telah ditakdirkan..aku tahu aku bukan lah insan yang sempurna untuk mendapatkan segala apa yang ku mahu.hidup adalah satu perjuangn,sakit perit,jtuh tersungkur pun,aku harus bangun jua.

Sahabat,

Kian lama kita bersama,

Kita bkongsi segalanya,

Kau menyelami hatiku,

Dan tertinggal dirimu disitu,

Aku tak tahu,

Mgapa dirimu ku tunggu,

Sedangkan kau Cuma sedetik hadir brtamu,

Dan kini kau mlagkah meninggalkanku,

Aku harus mnrima pmrgianmu,

Wlaupun brt hatiku,

Bgai thempap batu,

Menggores jutaan luka yang btalu,

Bekasnya sggh ngilu…

Namun temanku,

Tak siapa tahu..

Siapa kamu bagi driku..

Benarkah kau sahabat atau temn?

Aku sndri tak tahu..

Pergila teman,

Kalau khadiranku hanya mgangu perjalann hdpmu,

Aku th kau sdg mlgkah ke gerbang impian mu,

Wlau BAGIMU pshbatn kita ini berakhir disini,

Namun untuk sekeping hati,

Yang sedang aku alami,

Di psimpangan ini,

disudut hati kecil ini,

Ttp terlukis kngan kita,

Ktahuilah ianya ttp abadi,

Hati ini jadi saksi…………………………….

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..