BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Thursday, April 7, 2011

doa.....snjata kami..berkatilah, Ya Allah...

Allah,
Engkau tahu sgala-galanya tntg aku...
tntg onk dan rnjau dlm dunia ini...
Engkau thu Ya Allah tntg smgtku..
kian hari kian rapuh..
terkdg aku x mampu, Ya Allah..
amt brt aku rsakan lgkah kaki ini untuk melgkah..
hanya doa yg mmpu ak pnjtkan Ya Allah..
Ya Rabbi..
tnjukkan ak jalan,
arah mana arah haluan terindah..
agr ak bisa kuat mnahan gelombg..
saat diri teruji,
Kau hdirkan aku hidayahMu Ya Allah,
agr ak merasakan ku berteman dalam perjuangan..
Ya Allah,
aku ggl mbntuk ksabaran dikala aku jth..
ak ggl menahan keluhan di saat aku buntu..
Ya Allah..
aku tewas dgn ksepian yg mburu..
sdg wktu yg lapang..
itukan boleh ku penuhi dengan mengingatiMu,
bknnya mengingati yg lain..
Ya Allah,
ampuni aku dgn dosa dan slahku..
bri aku kktan iman..
kktan hati..
kktan smgat..
cntaMu yg ku dmbakan..
Hnya cintaMu,.,...
alhamdulillah ats sgalanya, Ya Allah..

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..