BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Tuesday, August 30, 2011

Jika kau pilih aku.


sebagai permaisuri hati,
pimpinla aku menuju redhaNya,
bukan membuka jalan untukku,
melangkah ke neraka.

Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
tutupla matamu memandgku kerana rupa, harta dan kelebihanku,
pndgla ak dengan kkrangnku,
nilai kembali niatmu,
mshkah kau sggup mhadapi sgala kekragnku.

Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
jgn rosakkan hatiku dengan mrinduimu,
hentikanla madah2 terindhmu untukku,
sehingga kita di halalkan untk menyatakannya,

Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
aku mohon agr kau sandrkan niatmu,
kpada yg menentukan,
aku pinta agr kau sntiasa dlm istikharah,
agr kita kan bisa menemukan insan yg tepat,
bkn skdr mjdi bahan ujian sementara.

Jika kau pilih aku,
menjadi permaisuri hati,
ketahuila,
tdk ku pinta kemewahan dunia,
tdk ku mahu kaya harta,
tetapi aku minta,
biarkan aku mendptkan istana di akhirat sana,
brikan aku jaminan,
untk bsamamu lagi sesudah mati dlm redhaNya..

Jika kau pilih aku,
dan jika Allah mengizinkan aku memilihmu,
ktahui la,
aku akn memilihmu keranaNya.
saat itu ialah apabila aku tahu,
kenapa kau memilih aku,
jwpnnya ialah "Kau memilih aku kerana Dia"



4 comments:

  1. I'm Deeply moved & inspired by this..
    Thanks~ Mintak kbenaran ye utk share. :)
    -Barakallahu khairan Kasiran. :)

    ReplyDelete
  2. jika itu yang baik untukmu...silakan..=)

    ReplyDelete
  3. Salam.. really2 like this post..
    mohon utk share ye.. boleh ?
    :)

    ReplyDelete
  4. silakan...=)..smga sling mengingati antara kita sntiasa....^___^

    ReplyDelete

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..