BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

semuanya kerana Allah

Monday, August 29, 2011

trsa sempit nfas mjlani hari,
tlalu banyak yg ku impi,
namun banyak yg x mmpu ku pnuhi,

buat jiwa yg tluka,
mfkan aku,
tdk ku smprna untk mbhgiakan kalian smua,
tdk ku dpt mlukiskan impian smua di agkasa,
sdg diri msh mrgkak di tanah tandus ini.

buat jiwa yg kcewa,
mfkan aku yg tlh mhncrkan impian itu,
mgkin khendk kita berbeza dri khendkNya,
namun pcyala,
Dia mengatrkan untk kita sstu yg terbaik.

buat jiwa yang kekosongon,
mfkan aku x bisa penuhinya,
bkn kdekutnya ak untk mlengkapi kekosongan itu,
Tp, bkn ak insn terpilih untk mghiasinya,
penuhi la kekosongan itu dengan chayaNya.
Dia sllu ada bersama kita.

buat jiwa yang penuh harapan,
inginku berdiri disisimu,
memberimu smgt dan kekuatan,
namun aku thu,
bkn aku yg slayaknya,
tetapi Dia.
Dia sumber kekuatan,
Dia sumber kbhgiaan..

wahai teman...aku disini ttp temanmu.
jika boley, ingin ku bwa psahabtan ini hingga ke akhrat sana.
doakan aku...dalam doamu..
smoga kita bersatu dlm pshabtan yang terindh,,,
yg mdpat redha dan keberkatan dariNya...

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,^_^



sembahyanglah sebelum kita disembahyangkan..

assalamualaikum..